Czy opłaca się prowadzić fanpejdża?

ię przede wszystkim... Poligrafią. Tak, jak wcześniej wszyscy robili strony www,...Tym razem biorę pod lupę Facebooka i usługę prowadzenia fanpejdża. Bardzo dużo firm posiada to w swojej ofercie - od dużych agencji reklamowych, po

Czy opłaca się prowadzić fanpejdża? Tym razem biorę pod lupę Facebooka i usługę prowadzenia fanpejdża. Bardzo dużo firm posiada to w swojej ofercie - od dużych agencji reklamowych, poprzez mniejsze interaktywne, aż do firm zajmujących się przede wszystkim... Poligrafią. Tak, jak wcześniej wszyscy robili strony www,...Tym razem biorę pod lupę Facebooka i usługę prowadzenia fanpejdża. Bardzo dużo firm posiada to w swojej ofercie - od dużych agencji reklamowych, poprzez mniejsze interaktywne, aż do firm zajmujących się przede wszystkim... Poligrafią. Tak, jak wcześniej wszyscy robili strony www, tak teraz wszyscy oferują "social media".

Skąd taki boom? Jak wszyscy wiemy, popularność Facebooka jest bardzo duża, pojawia się również pomysł, by wykorzystać to narzędzie do prowadzenia biznesu. Można z pomocą tego kanału promować swoje usługi, tworzyć bazę klientów, dbac o swój wizerunek w sieci. Ale trzeba to wykorzystać dobrze. Jednak, nie wszystkie firmy z "social media" w ofercie, robią to dobrze. Wiele z nich nie zatrudnia chociażby dobrych copywriterów, obeznanych w te klocki. To, co wydaje się łatwe i proste, wcale takie nie jest. Zamiast zyskać na wizerunku, można całkiem dużo stracić, lub nawet wyrzucić pieniądze w błoto.

Zanim zdecydujesz się na skorzystanie z takiej usługi, zastanów się, czy twoja firma tego potrzebuje. Jeżeli masz wybitnie lokalny zasięg, to może nie mieć sensu.